スポンサーサイト


今年も終わって Happy New Year!!

Tomorrow is the New Year's Day!!(in the US)
Wow!
Can you believe it?
明日は晴れてのお正月!
いやぁ~
早いもの。

To me another year has flew by so fast....
It's unbelievable!
また一年が過ぎ去ったと言うところ。
信じられませんね。

Oh,I want to share with you the funniest story of this year!
今日は今年最後の面白いお話を御紹介しましょうね。

My husband told me this yesterday morning.
Right about the time that everybody got up that morning and went around the living room
where he was.
私の主人が昨日の朝に語った話なんですが。
家族の皆が起きて来て、彼の居るリビングルームに行った時に話してくれましたよ。

He said,
"Man...I was eating the fruit roll snack(fruit roll up) last night, Click!
As I was chowing I felt some hard something in my mouth.
I took it out and behold!
That was the wrapper! (that he was supposed to peel and throw away)."
彼曰く、
昨晩、あのフルーツロールとやらを食べようと口に入れたら、
何かパリパリと硬い物が。。。と口から出すと薄いラッピング・ペーパーを食べていた。
と言うんですが、あの紙はキャンディーと引き離したら食べずに捨てるんですよね。

Right after we heard that story, Marcus(oldest son)and Chris(youngest son)and I
burst out laughing....
主人の話が終わるか終わらないか?と言う内に、長男のマーカスと次男のクリス、そして私は
もう我慢出来なくて一斉に笑い出しました。

It was sooo funny that he didn't know he ate that wrapper too.
He really didn't know you're supposed to peel away that paper.
My hubby is so cute like that!
Got to LOVE him.....You know?
包み紙を知らずに食べちゃうなんて
主人、可愛そうに知らなかったんですよね。
ホント可愛いお方です!
でしょ?

Anyway I thank all you guys come to my blog and read my articles.
I really really appreciate every one of YOU !
兎に角ですね。。。今年最後と成りましたが、皆様には色々お世話に成りました。
私のブログに来て下さる皆さん、一人一人に感謝の一言で有ります!

Once again if you have any suggestion about my articles that I write,
Please please let me know!!
何度も言うようですが、記事で何か提案など有りましたら
遠慮なくおっしゃって下さいね!

Guys, Have A Happy New Year!!
LOVE YOU.....

スポンサーサイト

テーマ : バイリンガル日記
ジャンル : ブログ

コメントの投稿

非公開コメント

プロフィール

☆花桃タンタン☆

Author:☆花桃タンタン☆
日本を離れて20数年、日本を恋しくな
る事は有るけれど、今では最愛の家族
に囲まれて幸せ一杯の私は、4児の元気
ママ!

スポーツ大好き!
食べるの大好き!
翻訳大好き!!

私の人生まだまだ捨てたもんじゃぁ
無い!

Peace out!!

コメント

openclose

ページナビ
月別アーカイブ
カテゴリ
アクセスカウンター
皆さん、御一緒にポチッ!
Book Mark !
ポップアップ風メールフォーム

*上(別窓)のメールフォームが表示・動作しない場合はこちら

英検1級単語ドリル 黒猫版

くろねこ時計
TOEICボキャドリル(わんこ版)

中学英語テスト?
ウェルカムメッセージ
クリック!

ウェルカムメッセージ表示
bamboowaves(c)
検索フォーム
カレンダー
プルダウン 降順 昇順 年別

10月 | 2017年11月 | 12月
- - - 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 - -


新着+関連エントリーナビ
私のFC2プロフ
ポチッとSeeブックマーク
はてなブックマーク はてなブックマーク
Buzzurl
FC2ブックマーク FC2ブックマーク
Yahooブックマーク Yahooブックマーク
POOKMARK POOKMARK
@nifty @niftyクリップ
Livedoorクリップ Livedoorクリップ
Present's by サンエタ
BMI・肥満度チェッカー

ダイエットするなら
BMI・肥満度チェッカー
リンク
ブロとも申請フォーム

この人とブロともになる

メッセージボードβ
- Information -

What's Up?
How's everything going?
I'm so glad that you're here!
Enjoy!
and Came back soon!!
また来てね! 


-- E N D --
.
.
最新トラックバック
RSSリンクの表示
QRコード
QR
PopUp WikipediaⅡ
Wikipedia
developed by 遊ぶブログ
